دانشجویان پزشکی شهید بهشتی

دانشجویان پزشکی شهید بهشتی
 
پيوندهای روزانه

 

كميته دانشجويي يعني جايي كه من و تو مي نشينيم كنار هم، با ذره بين ، اين و آن را كه نشسته اند كنار هم، زير نظر مي گيريم. مشكلات را داد مي زنيم، حتي اگر لازم شد، با آمار و ارقام اثبات مي كنيم؛ راه حل ارائه مي دهيم؛ و در حد توانمان كمك مي دهيم. گاهي كمكمان مي كنند؛ گاهي قانعمان مي كنند؛ گاهي سرمان داد مي زنند و گاهي هم تشويقمان مي كنند؛ خلاصه مي رويم جلو؛ گير مي دهيم؛ اصرار مي كنيم تا بالاخره موفق شويم... خودمان براي جبران كمبود ها تلاش مي كنيم.
 
در اين راه، اولين چيزي كه بدست مي آوريم، كسب تجربه است و آگاهي؛ گاهي به كمك كارشناسان مركز و گاهي با فعاليت هاي گروهي .
 
كميته دانشجويي ، برای دستیابی به استراتژی دانشجومحوری در برنامه ی آموزشی شکل گرفته؛ اگرچه می توان برخی مشکلات فرهنگی را مانع از دست یافتن به ایده آل در زمینه این استراتژی دانست ولی به جرات می توان آن را از نقاط قوت برنامه آموزشی نسبت به رویکرد سنتی دانست..

اگر ایده ی جدیدی داری؛ فكر مي كني چيزي كم است كه بايد اضافه شود؛ يا چيزي بد است كه بايد بهتر شود، به ما بپيوند؛ خوشحال مي شويم.
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ ] [ دانشجوی پزشکی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ توسط کمیته دانشجویی EDC شهید بهشتی برای اطلاع رسانی فعالیت های کمیته، معرفی دوره های مختلف برنامه آموزشی، نقاط قوت و ضعف آنها و به اشتراک گذاشتن تجربیات دانشجویان ایجاد شده است. یادتون باشه که پویا بودن این وبلاگ وابستگی زیادی به نظرات شما دارد. برای دسترسی سریع به مطالب از قسمت موضوعات استفاده کنید. برای همکاری بیشتر به ما ایمیل بزنید. (پروفایل مدیر وبلاگ)
موضوعات وب
امکانات وب
فروش بک لینک طراحی سایت

mouse code

كد ماوس